Кошик
671 відгук
+380 (50) 403-72-92
+380 (63) 299-16-79
+380 (68) 733-76-22

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • Самовивіз
  • Доставка кур'єром
  • Укрпошта
  • Укрпошта
  • Автолюкс

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата на карту Приват\Ощад банку
  • Післяплата
  • Готівкою
  • Післяплата

Способи доставки

  • Замовлення, які оплачені до 11.00 відправляються у той же день.

  • Замовлення понад 500 грн надсилаються безкоштовно по 100% передоплаті (Нова пошта, Укрпошта). Умови безкоштовної доставки не поширюються на оптових покупців.

  • Відправка Укрпошта експрес (по 100% передоплаті). Вартість доставки і страховки встановлюється тарифами компанії-перевізника та оплачуються покупцем при отриманні.

  • Відправка Укрпошта експрес (післяплатою). У разі, якщо після закінчення 5-ти днів після прибуття вантажу на склад компанії "Укрпошта" Вашого міста, Ви не забрали посилку, вона відправляється назад, а замовник автоматично потрапляє в чорний список.

  • Відправка "Новою Поштою" (за 100% передоплатою) Доставка оплачується покупцем при отриманні. Для отримання товару у відділенні "Нової пошти" Вашого міста необхідно мати при собі паспорт і номер декларації на посилку (номер декларації повідомляється менеджер після відправки)

  • Відправка "Новою Поштою (післяплатою). У разі, якщо після закінчення 5-ти днів після прибуття вантажу на склад компанії "Нова Пошта" Вашого міста, Ви не забрали посилку, вона відправляється назад, а замовник автоматично потрапляє в чорний список. Відправка брендової продукції здійснюється за часткової передоплати!!!Передоплата залежить від вартості продукції..

Регіони доставки

  • Україна, всі регіони.

  • ЗА КОРДОН В БУДЬ-ЯКУ ТОЧКУ СВІТУ!

Гарантія

  • Товар підлягає поверненню протягом 14 днів з моменту покупки!

  • Гарантія не поширюється на механічні дії.

ВАЖЛИВО! Шановні клієнти, просимо звернути Вашу увагу, що посилку з Вашими окулярами на НАЯВНІСТЬ і ЦІЛІСНІСТЬ необхідно перевіряти на відділенні пошти, бажано разом з оператором. Окуляри - товар тендітний. Зі свого боку ми робимо все необхідне, щоб товар прийшов до Вас в цілості й схоронності. Тому, якщо Ви забрали посилку з пошти і вже вдома виявили ушкодження, то відповідальність за це лягає на Вас. Обмін або повернення оптичної продукції за рахунок компанії "Купи окуляри" здійснюється тільки у разі шлюбу, що практично виключено, оскільки всі очки перед відправкою перевіряються. Дякуємо за розуміння) Приємних покупок!

 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner